Work Life Balance

Budowanie odpowiedniej kultury organizacyjnej opartej na r贸wnowadze mi臋dzy 偶yciem osobistym i zawodowym pozwala na utrzymanie wysokiej aktywno艣ci i og贸lnego zadowolenia, co wprost proporcjonalnie przek艂ada si臋 na efektywno艣膰 zawodow膮, zaanga偶owanie i lojalno艣膰 wobec Pracodawcy. Cz臋sto sami pracownicy nie zdaj膮 sobie sprawy z zagro偶enia, jakie niesie za sob膮 pogo艅 zawodowa, my艣l膮c, 偶e chwilowe po艣wi臋cenie pracy jest czym艣 zupe艂nie naturalnym w toku kariery. Niestety zaburzenie r贸wnowagi pomi臋dzy poszczeg贸lnymi aspektami 偶ycia prowadzi nieodmiennie do zwi臋kszenia napi臋cia, co w konsekwencji prowadzi do spadku satysfakcji, wzrostu frustracji. W perspektywie d艂ugofalowej, jak膮 zak艂ada ka偶da organizacja inwestuj膮ca w pracownik贸w i w艂asny rozw贸j, jest to pierwszy krok do wyst膮pienia nadmiernego stresu, pracoholizmu, wypalenia zawodowego, a nawet depresji. Aktywno艣膰 pracodawc贸w i ich 艣wiadomo艣膰 zagro偶enia mo偶e pozwoli膰 na skuteczne ograniczenie rozwoju tych chor贸b, a co za tym idzie d艂ugofalowe zwi臋kszenie zysk贸w.

Cele projektu

Korzy艣ci

Nasza propozycja

 

 Aby uzyska膰 wi臋cej informacji na temat Programu Work Life Balance, wystarczy do nas napisa膰 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczy膰, konieczne jest w艂膮czenie w przegl膮darce obs艂ugi JavaScript. , a skontaktujemy si臋 z Pa艅stwem celem doszczeg贸艂owienia Pa艅stwa potrzeb.